2009-08-26
 21:21:12

I give you take

Alla blir så besvikna när jag inte uppdaterar oftare så jag får väl göra mitt bästa. =)

Idag träffade jag min fina Ida på en fika, i ett ruggigt väder. Regnade jättemycket men det är bra för naturen!

Jag har ett tag varit väldigt inspirerad av JC reklambilderna som sitter överallt och har alltid gillat deras bilder, så jag tänkte att nu när bakgrunden sitter i vår studio så är det inte så svårt att själv fixa det!
Vi hade ingen modell idag så jag fick hoppa in! Haha, det gick ju det med...


Och så hade vi vår lilla nallebjörn på besök som också ville bli förevigad lite =) ♥



Snart kommer det nog mycket bilder på kort tid. Mycket inbokat.


Anna
PUBLISHED: 2009-08-26, 22:28:38

Du är så vacker bästaste faster/svägerska, vi saknar dej massor här hemma! KOM HEM SNART och hälsa på!!!

Puss o Kram


cissilalia
PUBLISHED: 2009-08-27, 17:14:04 | URL: http://cissilalia.blogg.se/

håller med anna här du e så otroligt vacker å jag saknar dej med. du måste komma å hälsa på någon gång. (ovant att se dej me smink) värsta stockholms tösen du blitt:P



Give a comment:

« NAME Save info?

« EMAIL (won´t publish)

« URL

Comment: