2009-08-02
 21:35:51

GayPolisGrönanYippee

 

Igår efter Prideparaden rusade vi hem och kort efter det stog vi i buskarna och fotade =)
Hade åkt förbi ett ställe många gånger med så fina rosa blommor så jag ville placera nån där och fota, och Ida blev det! Hon passade jättebra med sin fina somriga vad-det-nu-var och innan hon ens kunde lägga sig där så fick jag gå lös med blixtstativet för att röja upp en liten stig in till blommorna, hahaha!

Fick många bra bilder och jag pysslar lite med dom, vill göra lite mer effekter i dom bara.



Vi var ju alltså på Prideparaden igår och tittade, åkte till hornspuckeln tidigt för att få en bra plats för att fota. Satt där och drack kaffe och hade det bra, alla väntade på att dom skulle komma. Så började det spöregna!! Tillslut kunde inte kläderna suga i sig mer vatten på oss, vi var dom enda som inte hade paraply! Haha... Men sen kom solen, fast jag frös hela tiden efter det.

Var roligt att titta, det var mycket fina människor och vissa väldigt färgstarka personligheter:



 
 
 

Å nåra b-kändisar =)


I fredags var vi på grönan med Mimmi och co, träffade även Anna där en kortis =)

 


Påväg hem stannade polisen oss!!!
Dom ville bara veta vart vi köpt vår fina moppe.... hahaha
Nej jag skojja, vårat baklyse funkade inte - änglavakt!

Jens hade en megaboll mellan honom och styret oxå, haha, dom frågade bara om vi varit på gröna lund!



Nu blir det en dusch, sen chockladfondue!



Give a comment:

« NAME Save info?

« EMAIL (won´t publish)

« URL

Comment: