2009-04-25
 12:57:04

Världens bästa!!

Igår skulle vi åka in till stan och jag fick inte veta vart vi skulle. Jag fick t o m blunda när vi närmade oss.
Gissa vart min älskling tog mig??

 






På morgonen var jag och lucifer ute och gick lite, han har nu bestämt sig för att småfåglar är sånt man petar tänderna med, nu ska den riktiga middagen fram!


Blir svårt när han ska släpa hem den bara, men det blir en kul syn! =)


Så imorse ringde fotoklockan 04.30 och en kaffe satt i handen i bilen klockan 05.00. Då bar det av emot ljuset, dock tänkte vi inte på att ljuset kommer tidigare nu än sist vi var ute så vi såg bara den röda solen ifrån bilen, men fick lite andra fina bilder ändå. Stog och fotade tillsammans med en morgonpigg burkletare på Apberget.



 

Fandå´h, j*vla fotograf och vara i vägen...

Sedan åkte vi vidare till stan och fotade lite mer innan hemgång

 






Lekt lite med miniatyrer (nej jag har bara lekt med bilden i photoshop) =P





Puss och kram sålänge
Idag bär det av till Nynäshamn med cyklarna och full fotoväska! =)


CissiLalia
PUBLISHED: 2009-04-28, 18:50:37 | URL: http://cissilalia.blogg.se/

hihi lucifer e girig å vill ha mer=)



Give a comment:

« NAME Save info?

« EMAIL (won´t publish)

« URL

Comment: