2009-04-10
 09:52:49

Inga kameror ännu...

Nu har det nästan blivit dags för mig att verkligen lämna in min skrutt på rensning, snart har de två åren gått ut som man har på sig. men jag vill gärna bli med Nikon först då.
Vi var och diskuterade med Scnadinavian Photo om allt vi behöver och fick en offert som såg väldigt bra ut, vi ville gå hem med utrustningen den dagen men krediten stoppade lite.
Vi kunde inte höja så mycket på en befintlig kredit så vi måste kolla lite och dela på det, det ska nog gå bra =) Tar lite längre tid bara, men offerten gällde i 30 dagar så...

Det är därför det inte blir så mycket bilder nu.... =(

Igår kom Jens hem med lite våfflor och sylt - bra jobb han har!
16 paket våfflor och 4 burkar sylt, det är 4 paket per syltburk och alltså ca 28 våfflor på en syltburk.



Nu återstår bara ett problem.... vi har alltså inget våffeljärn... så jag vet inte hur han tänkte sig detta... =)



Så himla besviken på bidragen till Earth Hour fototävlingen!! Speciellt vinnaren, hade vi gjort som jag tänkte så hade vi iaf vunnit något. 3-7 pris eller nåt var en kompaktkamera så vaffan.... ååååhhhhh!!!!



Give a comment:

« NAME Save info?

« EMAIL (won´t publish)

« URL

Comment: