2009-04-28
 19:48:03

Ibland hittar man det man söker!

Idag har det varit en bra dag, som började med jobb iof men det var ok. =)

Vi åkte in till stan och hämtade Jens resväska först som han beställt, sen började jakten på klistermärken till den, han vill fylla den med stickers så väskan ser ut att ha varit på många ställen, det har han sagt länge nu att han vill göra.
Kollade i lite småbutiker, sen Blue Fox, No Fear bl a och hittade enstaka som kan funka. Men egentligen ville han ha såna gamla som man brukade ha på resväskorna förr. Vi har funderat på hur man ska hitta passande till det.

Så gick vi förbi en UNDERBAR antikaffär, den var liten och hade bokstavligen saker från golv till tak, fina kameror, ramar hängandes i taket, flera gasmasker, kappsäckar OCH!!! Så frågade Jens om han hade klistermärken - "Njae inte..... ja jag har nog nåt, men det är bara såna gamla som man satte på resväskor förr i tiden"
HAHAHAHA PERFEKT!! Det var verkligen mitt i prick, så det blev några såna. =)

Och själv hittade jag en Lenore-tidning på Comic Heaven, en FET en =D Äntligen har jag en!!
När vi gick mellan butikerna i stan så gick jag in på Sko Uno för första gången, den butiken pratade vi mycket om i skolan när man skulle bära buffalos. Fanns sjukt fina skor därinne!

Så köpte jag en ny labret idag, så nu har jag läpppiercing igen en stund! =)

Spännande dag imorgon, puss sålänge!




 


Jag älskar min älskade Jens, du är bäst i hela världen!!
(och mamma, jocke, fredrik, kiin, anna mm.)



Give a comment:

« NAME Save info?

« EMAIL (won´t publish)

« URL

Comment: