2008-09-24
 16:18:47

Snart löning

Fick lönespecen idag, det såg bra ut. Längtar tills nästa då alla extrasummor tillkommer =) Dock går de bort direkt på diverse men ändå! =P

Fint väder två dagar i rad nu, när vi har så stora fönster här så blir man väldigt positivt påverkad av det fina vädret. Tränade idag, det var skönt fast jobbigt för jag har inte tränat på två veckor så det blev ett hopp.
Det går fortfarande bra på jobbet, budgeten lyckas jag klara varje dag nu med god marginal. Men det börjar kännas väldigt stressigt att hinna med jobb nummer 2, skulle vilja ha lite mer fritid, vill ha hit hela företaget NU!!!

VILL FLYTTA NU!!!
Lägenheten är påväg att bli såld verkar det som, det är bra. Men skulle vilja hitta någonstans att verkligen kalla mitt hem här i sthlm nu... eller vårt hem =) Det funkar det med.



Är jättetrött på kvällarna nu när jag kommer hem, äter först sen tvärslocknar jag nästan. Tycker så synd om min nallebjörn som är så pigg och får sitta uppe själv. Vill inte det. Måste komma på en lösning så jag kan vara vaken till 11 iaf...

Ok, en lista till mig själv som jag inte kan slarva bort, på saker jag behöver:

- Träningsskor, träningsbyxor
- Väska
- Liten väska till min kompaktkamera
- Mer jobbkläder
- Snart laptop väska!

Bl a =P



Give a comment:

« NAME Save info?

« EMAIL (won´t publish)

« URL

Comment: