2008-09-05
 14:20:09

Ring ring! !

Nu var det längesen jag skrev här, kan uppdatera lite om vad som har hänt då.

Jag har FÅTT nedanstående cykel!!!!!!!!!!!!!! Min älskling gav den till mig i halvårspresent och jag kunde inte ha blivit gladare den dagen! Vi hade precis fått veta att jag inte får lånet på lägenheten. Min fina Betty är så fin och så rolig att åka på! Och för nån dag sen så köpte bejb sin fina cykel, nu glider vi runt sjukt snyggt tillsammans! =)

Så började jag ju på jobbet i Tisdags, hela den dagen var det mest information, vi blev ganska fullpumpade så jag hade världens skallebank när jag kom hem runt 7 tiden. Nu är det sista dagen för denna vecka och trivs redan jättebra här. Började sälja andra dagen och sålde min första order igår. Alla är jättesnälla här och man kände sig direkt välkommen.

En nackdel som jag redan hade kunnat räkna ut är att jag dricker en hel del kaffe nu igen.... suck!
Eller det finns väl en ännu större nackdel och det är ju att jag träffar min älskling ALLDELES för lite nu i veckorna, saknar honom så... är så rädd att pajja nåt där... =,(

Har fått uppdatera en del av min garderob bara för att kunna jobba här oxå, får inte ha ex luvtröjor vilket jag typ bara äger. Så det fick bli en hastig shoppingkväll efter jobbet i Sickla, hittade faktiskt lite fina saker.
Skulle ha behövt uppdatera min garderob för längesen iaf så det gör inget, får blir mer vid löning den 25:e!

Så har jag börjat träna oxå, eftersom vi får träna två timmar i veckan på arbetstid så vaffan, skitskönt! Idag tränade vi innan jobbet och det var lite segt men passande innan frukosten så man fick plats med lite extra.
Nu är det snart lunch sen förhoppningsvis en dejt med lite kärleksmums! =)


Jag hann inte lägga ut inlägget så nu är jag tillbaka efter lunchen och kan fortsätta skriva lite.

Måste hitta på något att göra här vid mitt bord när jag ringer, jag försökte rita lite men hade absolut ingen idé om vad jag skulle rita och troligtvis ingen inspiration heller. Men hittar inte på något annat jag skulle kunna göra med dötiden som blir ibland.
Det talas innebandy från båda håll av bordet här, börjar bli lite snurrig på det.

Saknar lindeborna litegrann... och mina katter. Men dock inte staden... Har insett nu vad sjukt bra jag trivs här, skulle inte vilja byta stad nu!
Vad jobbigt jag sålde precis nu när jag satt i telefonen, de är jätteimponerade av mig nu! Snart högt upp på budgettavlan! =)

Nu ska jag jobba, har inte tid med det HÄRA!! =P
Puss!


Li
PUBLISHED: 2008-09-05, 19:33:46

Du kommer snart få en lght där borta i tokholm. Det är jag säker på. Men välj område omsorgsfullt. Hoppas att du har det bra bruden (det verkar som om du har det helt ok i alla fall). Tänker på dig ofta o väntar med kladdkakan i ugnen ;)

So long bruden!



Give a comment:

« NAME Save info?

« EMAIL (won´t publish)

« URL

Comment: