2008-11-29
 09:45:07

Lööördag

Idag är jag själv, det ekar här. fast det ända jag hör är MAAAAAOOOOO, Lucifer saknar pappa.

Ska snart dra igång en ordentlig städning här, tänkte bara uppdatera lite med hur allt går.
Fortfarande lite stökigt i lokalen för jag har inte köpt garderober ännu, men det funkar att jobba iaf. Lite tråkigt att sitta där efter jobbet och pyssla bara men det ska bli bättre! =)

Har börjat träna på att skriva med vänster hand, har bestämt mig för att jag vill kunna använda båda händerna till att rita, skriva och pyssla. det är roligt och skumt på samma gång, ser ut som en 4åring har skrivit det! Haha
Skolarbetet har jag tagit upp igen äntligen, har fått tillåtelse att skicka in konceptplanscher och mönsterplanscher via mail istället eftersom jag inte har min färgskrivare installerad osv. Så nu kommer det gå lite snabbare att komma ifatt! Har väntat länge på att ha tid och vilja att börja igen.

Bara 8 dagar kvar till bejbs föllseda´, sen blir det min tur. läskigt det där med att fylla år, jag var ju helt säker fram tills för några veckor sen att det var 23 vi fyllde nu... besvikelse. Jag vill inte bli gammal!!

Imorgon ska jag till stan med Ida och julhandla, eller hon handlar och jag tittar på. Tänkte försöka mig på att orientera mig i stan. hahaha! Det ska bli roligt iaf, träffar henne så lite nu, saknar konan!

Nehepp off och städa så jag kan göra klart lektion 5 i skolarbetet och skicka in det.
Avslutar med en alltid lika sömnig Lucifer:



Give a comment:

« NAME Save info?

« EMAIL (won´t publish)

« URL

Comment: