2008-05-28
 21:02:07

This is why im HOT!

Har sett att mina tulpaner beter sig lite konstigt - ändrar färg, får konstiga ränder mm. Men de taggiga sakerna har blivit ännu taggigare och är nu skitsnygga!
Klockan 8.00 imorse stog jag med handsågen i boden och sågade! haha, underbara morgon. Helt konstigt att vi båda vaknade och hade en bra start på morgonen? =)
Jobbajobbajobba, stan å sen hem. Är helt varm idag.

Har lovat att visa min länga här jag bor så här kommer det, går inte att missa var jag bor.



Jag har hängt upp en söt bur med murgröna i köket:

Åsså har jag fått bajs på nycklarna, vidrigt.

Tog fram bäbistorrfoder som Tova ska äta, men allihop vill ju smaka lite. Thea var lite rolig när hon skulle åt det. Slutade med att huvudet gick ner helt och hos sprang iväg en bit med påsen där! haha Torrfoder överallt.



Läste sen i bruksanvisningen för RC ersättningsmjölk för missar och här babe har du något att öva dig på, du lärde dig ju japanska idag då borde du kanske kunna översätta detta åt mig. Vill ha det färdigt imorgon.


Tova dag 57, nu är det bara ca 9 dagar kvar mer eller mindre. Beräknat få på sveriges nationaldag.

Å en stolt lucifer efter att ha gett tova en omgång (se mungipan)
Lite kladd på linsen ser jag, det var efter att ha:





Kan ju tillägga att jag bara skulle gå ut och titta på hur sadelgjorden var på stolen, om det räckte med att spänna den. Men sen stog jag där och röck ur spik, satte dit helt ny sadelgjord mm så nu ser det hela lite stabilare ut. Har suttit på den med och det kändes bra. =) Första stolen så vaffan... Men skit vilken blåsa jag fått på fingret efter allt hamrande. Sen kom den söta grannmissen som vanligt och sa till mig att gå in och ta det lite lugnt.

Nu ska jag dricka te och se om det finns något på tv. Tycker om dig Boo! =) Och tänker inte hålla det hemligt längre! Puss!


cissilalia
PUBLISHED: 2008-05-29, 20:44:30 | URL: http://cissilalia.blogg.se

vem e boo?:-) heeh jag vet iaf vart du bor..å nej de går inte att missa:-)



Give a comment:

« NAME Save info?

« EMAIL (won´t publish)

« URL

Comment: