2008-05-05
 14:56:01

Oändligt med kaffe!!

image644Underbar morgon som började tidigt, och innan jag satte igång och jobbade så tog vi en promenix och jag tog naturligtvis med mig kameran. När jag hade jobbat färdigt tog vi en kaffe på framsidan där jag satte mig och gjorde färdigt mina söta kaffeflaskor som stått länge och väntat. Har kommit på en idé med tagsen så jag kan skriva vilken sorts kaffe det är på varje flaska.
De blev så söta! =)


Imorgon ska vi åka och titta på huset i Gusselhyttan med mäklaren, ska bli intressant vad han har att säga. Svärmor åker nog med och det ska bli kul att se.... haha







cissilalia
PUBLISHED: 2008-05-05, 18:59:37 | URL: http://cissilalia.blogg.se

ska ni kolla på hus i hytta?



Give a comment:

« NAME Save info?

« EMAIL (won´t publish)

« URL

Comment: