2008-05-25
 20:04:30

Never more, never more...

Det var väldigt längesen jag gick min runda i skogen, gjorde det nyss och det var riktigt skönt! Hade bara Pale i öronen. Vet inte varför, den har fastnat.
Plockade lite blommor och plötsligt kom det en liten ljusblå fjäril och började flyga* brevid mig en liten bit. Tror det var Thea som hälsade på.

* Säger man flyga om fjärilar?

Har gjort två av de skyltar jag planerade att göra, men vet ännu inte hur jag ska placera dom ute sen, hylla eller på bordet bara emot blomkrukan så man ser direkt man går in vid min gång.




Är inte så sugen, har inget att skriva idag. Egentligen VÄLDIGT mkt men vill inte ödsla min tid på det...


cissilalia
PUBLISHED: 2008-05-26, 13:53:47 | URL: http://cissilalia.blogg.se

fina skyltar:-)



Give a comment:

« NAME Save info?

« EMAIL (won´t publish)

« URL

Comment: