2008-05-13
 20:49:54

Natur, natur, natur - å en skatt!

Min underbara trädgård








Å brors



Eftersom jag ska vara tvärt emot alla andra så kan jag visa mitt hem i ostädat (ost ä dat) skick, eftersom det är typ så jag lever i jämt just nu:

Köket

Vardagsrummet

Hall öv.

Sovrummet

De två jobbrummen




Idag gjorde jag två bra fynd, men ett av dom roligt.
En liten minirenovering blev det på den med, men jag hittade inte rtt tyg så det fick bli en provisorisk sålänge. Vill ha antingen brunt skinn, eller mossgrönt sammetstyg. Här har jag satt in Swarovskikristaller, titta på den fina:



Före - Efter
Den som inte vet så är det en klockgömma, tyvärr saknar den glassidorna men fixar man detta så får man ut en slant för den sen. Sök på avslutade auktioner på Tradera och se, minst 3-400 kr - jag köpte den för 10 kr.


Tror Tova kände en spark i magen imorse, hon gapade jättekonstigt som jag aldrig hört förr och hon verkade ha ont på nåt sätt, fast det gick över fort. Har beräknat att hon ska få omkring den 6:e Juni.


cissilalia
PUBLISHED: 2008-05-14, 16:39:59 | URL: http://cissilalia.blogg.se

så länge men har reda i oredan så är de lugnt:-P im a messy girl å jag e ihop me en messy man så de e rätt mykke oreda här me..men jag försöker städa å hålla ordning men de e inte lätt å minans var man lägger allt då..så jag har hellre rada i min oreda..hehe



Give a comment:

« NAME Save info?

« EMAIL (won´t publish)

« URL

Comment: