2008-05-20
 20:05:58

Gör en blompinne medans du väntar!

image785Jag VET att om jag hade ex en frisörsalong eller någon form av "sitt-ner-och-vänta" salong så skulle kunderna få sitta med något litet pyssel medans de väntar. Jag skulle absolut inte ha ALLERS ligga framme utan de skulle få pärla, scrappa eller göra annat pyssel medans de väntar på sin tid.

När jag kom hem efter att ha sökt igenom hela Linde och Fanthyttan efter någon form av drivhus så kände jag mig sjukt pysslig! Hade flera idéer som vanligt men medans jag tittade på Judge Judy så blidde det 3 blompinnar. Fina va? =)




Jag börjar få lite borrelia på att jag inte har något att sätta in mina odlingar i. Kan inte ha de stå som vanligt folk på mina fönsterbrädor, varför? Jo av 4 anledningar: Lucifer, Thea, Tova och Lillen....


Var och letade bord idag med, till min uteplats. Är ju lixom inte ett bord jag har nu, det är ett blombord som jag tagit botten och lagt på ovansidan kan man säga. Väldigt ostabilt med charmigt dock.. Hittade istället för ett bord 3 stolar och en soffa.
Vi stog där och pekade bland de fina utemöblerna, folk stog och tittade och åå:ade och hade sig. Så tittar jag på sidan av ett av husen och ser en skräpig stol med det älskade fina "korsryggen" på och frågar om det var en skräpstol? Ja sa han, han ville ha en hundring för den. Så såg jag att det fanns en hel soffa.... såååå fin. Köpte den inte dock, men åker nog tillbaka om jag känner mig själv. =)




Å herregud nu har jag suttit för lä......


cissilalia
PUBLISHED: 2008-05-20, 20:24:46 | URL: http://cissilalia.blogg.se

köpte err litet drivhus på coop bygg men såg på jula att dom hade as stora såna åxå..



Give a comment:

« NAME Save info?

« EMAIL (won´t publish)

« URL

Comment: