2008-03-18
 15:41:30

Linde ur Up-My-Ass perspektiv

Igår kände jag att jag var tvungen att gå tillbaka till lappen som satt på en vägg på stan, MÅSTE fota för det var en så underbar text på den. Sen åkte vi till Fyndhuset vid Lidl och tittade, hittade massa kul men tittade bara. Massssssa tyger jag ville slicka på och få ta med mig hem, men köpte tillslut bara en stuv i svartvitt skotterutigt tyg.

Sen satte jag upp min pendelklocka i köket, tänkte vänta tills jag får klart köket men det blir nog inte riktigt ännu och ville så gärna sätta upp klockan.
Och idag så åkte vi ner och åt baguetter på tresjuan till lunch, och innan vi gick ut så köpte jag en lakritspuck, glass alltså och när jag börjat äta den så kände jag att jag verkligen inte var sugen (har köpt två paket varje gång glassbilen kommer) så när vi gick in på Styx så gav jag hon som äger det, min glass! =) Hon älskar med den.
Tittade sen på bröstsköldarna... har länge velat köpa och prova så det fick bli en söt fjärilsformad med isblå kristaller på, jag och stefan hade pratat om att åka till Örebro och impulspierca oss, jag vill men inte han.
Köpte en labret, ska försöka stoppa i nåt i läppen om jag lyckas. Saknar den lite och hålet finns ju kvar...

Sen bar det av till Hemligt, har inte varit där sen öppningsdagen då jag vände ganska snabbt när jag märkte hur de tittade snett på mig. Jag hade ingen aning om att man var tvungen att se ut på ett visst sätt för att handla på vissa ställen?! Hittade fina saker och fastnar som vanligt där det lyser om saker... men vill inte göda en butik med den servicen, jobbar själv med kundservice och Hemligt´s service är samma som Telias service - ikke excisterande.

Sen träffade vi Katja och Ruddan. Och innan det såg vi en man med en bäver på huvudet, men jag fick ingen bra bild så ni får tänka er det själva.
Skulle sen åka hem men stefan stannade av nån anledning till vid ELON - "Du gillar ju att titta här inne" Ehm ja... sen när har du brytt dig? Haha så söt...
Skulle leta på damsugarpåsar till min ultra silencer men det var ju inte det lättaste på den hyllan! Satan... finns det verkligen så många sorter?! Ställde mig och njöt lite vid kaffebryggarna sen gick vi in till köken och tittade.

Sista bilden är från Kiins halvårsdag, mamma hade gjort marängtårtan vi alla älskar, speciellt jag så det sista fick jag sleva ur plåten den låg på. Smidigt, fast jag har lite för liten mun för den stekspaden vi använde.

Bilderna är alltså från upmyass-perspektiv, och för er som inte kan josephine-svenska så betyder det att kameran hänger runt halsen och jag klickar på måfå. Up-My-Ass alltså...








cissiLalia
PUBLISHED: 2008-03-18, 17:44:18

josephina looooves marängtårta!!haah men hallå mugagrna då..his och hers ..varför e den ena större!!orättvist tykke rjag:-P



Give a comment:

« NAME Save info?

« EMAIL (won´t publish)

« URL

Comment: