2008-03-07
 10:00:10

Killar får inte säga Jag älskar dig, utan att vilja något mer

Den som står ut med detta är värd en medalj, detta är precis jag! =)

En tjej ~15 och en kille ~17 sitter och pratar förtroligt.
Killen: Asså, jag älskar dig verkligen.
Tjejen: Men va fan har du gjort nu då?
Killen: Va? Ingenting! Jag älskar dig, är det nåt fel på det?
Tjejen: Ja, när man säger det! ... Vad fan har du gjort? Nåt måste du ha gjort när du säger så ju!
Killen: Men du säger ju så hela tiden! Varför får inte jag det?
Tjejen: För att du är... kille. Såna är liksom inte lika känslosamma. Asså, inte för att du inte är det, men asså, vi tjejer har liksom lite mer känslor typ. Och ni är asså lite mer... ja... liksom "I am gangsta" typ... Äsch! Ska vi göra slut i stället?



Give a comment:

« NAME Save info?

« EMAIL (won´t publish)

« URL

Comment: