2008-03-09
 13:39:54

Idag - städdag, Imorgon - soffdag

Äntligen kommer min soffa imorgon!! Kanske jag slipper sitta vid datorn så mycket! Fast ja, det finns ju en anledning att sitta där nu med ;)

Städdag hela dagen, så min soffa får komma till ett fint hem! Jag hoppas jag lyckas plocka ihop den själv, vill inte ha hjälp. Jag lyckades ju faktiskt få ihop min baby, mitt massiva ekbord och alla 6 stolarna, det roligaste var att sen vända upp bordet... ojoj, men med lite j*vlarinamma så gick det.

Sitter och väntar på 3 filmer som ska komma ner, men jag hoppas verkligen på att D-Wars hinner komma ner idag, jag vill såå gärna se den!!! Har längtat så!
Nej nu måste jag damsuga lite, sen blire nog lite mat. Är jämt hungrig ju...



Min nya fina trasa! Och btw, lämna aldrig en trälimsflaska i närheten av mig!

Edit: Filmen är nere, bara minuter efter jag började tanka!! weehooo!




The taste of you inside my mouth remains, but still I´m hearing
There´s no love...


cissiLalia
PUBLISHED: 2008-03-09, 16:05:36

haah ne och inte tejp heller!! det är farligt..en limpistol och mönstrade saxar och vi är sysselsatta ett bra tag framöver:)


cissiLalia
PUBLISHED: 2008-03-09, 16:06:31

The taste of you inside my mouth remains, but still I´m hearing
There´s no love...

vet inte varför men vart å tänka på:jag är sugen på nånting men jag vill inte ha de i munnen...hahah du i ett nötskal:-)


Mie
PUBLISHED: 2008-03-09, 17:45:35 | URL: http://www.josign.blogg.se

haha en sten och ett glas vatten kan för fan hålla oss sysselsatta ett bra tag! =)

*ASG* den repliken var himla rolig, men jag är alltid sugen på något men vill inte stoppa det i munnen! =)



Give a comment:

« NAME Save info?

« EMAIL (won´t publish)

« URL

Comment: