2008-03-10
 20:52:45

Idag är en dag, dagen då dagen äntligen kom.

Dagen började ju inte så bra, men jag kysste de tankarna goodbye och gick en sväng på stan med Stefan. Vi skulle kika på en keps men butiken var ju stängd som vi skulle till.
Så vi gick och handlade och sen åkte vi hem och lagade mat, det blev limekyckling-gryta med missbildad couscous. Hahaha! Men kul var det.

Ha en ny favomix av färger, lila/svart/vit/turkos, galet men fint


Och jag åt mitt absoluta favogodis idag!!! Jag ÄLSKAR Hallon/Lakrits!!!


Har en rolig dag i telefon imorgon att se fram emot, och om jag är på bra humör så blir det nog bokföringen imorgonbitti med. Måste komma ihåg det!

Känner mig pysslig igen, vill börja göra iordning på uteplatsen nu, hann ju precis lägga stenplattorna innan det blev vinter, nu ska hittas en gammal möbel att sätta där. Sen sätter jag ut en av de gamla lagerhyllorna emot väggen och fyller sen med växter i hela den och blomsterarrangemang!
Mina tulipsar är på väg nu iallafall, är så nyfiken på de svarta och hybriderna.

  


Jocke
PUBLISHED: 2008-03-11, 11:37:21

vilken dag är dagen?



Give a comment:

« NAME Save info?

« EMAIL (won´t publish)

« URL

Comment: