2008-03-12
 07:33:35

Here fishyfishy

Jag vaknade idag med världens konstigaste tanke (till skillnad från vilken da?)
Jag kom att tänka på hur de testar rakhyvlar? Alltså har dom medarbetare som testpersoner, eller har dom riktiga testpersoner i labbet? Det kan ju inte funka med nåt plastben som är stickigt...
För på nåt sätt måste de ju testa hyvlarna så de kan säga att den ena är bättre än den andra, att ex de pulserande får med sig mer hår vid rakningen, de måste ju veta sånt?

De kanske har ett helt lager med håriga plastben... hua!

På zoo igår såg jag en så fin eldbukssalamander, de är så fina! Ville naturligtvis ha en men jag får komma och kika på dom hon honom istället! Tillsammans med dom gick även en ny fin sak, en slags fjärilsfisk som hade jättefina fenor och ovanifrån såg den ut att ha vingar Som en flygödla som landat i vattnet.
Såhär såg den ut Fjärilsfisk - Gillar läskiga saker..

Dags för resten av bokföringen!

Edit: Nooooooooooo äntligen har jag hittat namnet på en film jag såg för ett tag sen på tv, men den går inte att hitta nånstans! Vill så gärna se den igen!!! =,(



Give a comment:

« NAME Save info?

« EMAIL (won´t publish)

« URL

Comment: