2008-03-06
 19:22:52

Blåsigt och kaffe lutandes emot vårdcentralen!

Ja planerna gick inte som de skulle idag, men det löste sig ändå. Minns att jag skickade iväg ett meddelande tidigt imorse sen hade jag svårt att somna om, men jag borde ha somnat ändå för jag minns inget! =)

Vandrade i skogen en sväng, så himla fint väder!
Sen åkte jag till estet och drack kaffe med Siv och Andrea, träffade kaffetanten som äntligen fått fast jobb i skolans cafeteria!! Sen bar det av till stan, träffade Anna och Kiin, gick ner till strandpromenaden och fotade massa. Det blåste en hel del idag men jag har 3 lypsyl här hemma så jag är förberedd!

Sen hittade vi en butik, eller lokal kanske, som hade massa roliga vill-gå-in-och-titta-på prylar. Kanske ska bli loppis eller till auktion, men min första reaktion var POTTERY BARN!!! Jag önskar så att det fanns här... =,(

                     


Anna
PUBLISHED: 2008-03-06, 20:01:06 | URL: http://Kiinsmammi.blogg.se

Fan va snygg jag är=)


Anonym
PUBLISHED: 2008-03-06, 22:33:49

http://www.youtube.com/watch?v=91IIqjVqc6I&feature=related



Give a comment:

« NAME Save info?

« EMAIL (won´t publish)

« URL

Comment: