2008-07-14
 18:04:12

Bejb!!! Bejb wait! bejb.... Bejb waiiit!!! Wait!!

Jag är inte matrealist, men jag älskar saker måste jag erkänna.
Tallrikar inköpta på Europris i Örebro, kostade 18kr styck, assietterna 13kr styck.
Det underbara bokstället köpte bejb till mig utan att jag visste det, den bara stog där en dag. =) Tack älskling, du vet inte vad glad jag blev!


Bejb på banken, senare på dagen blev det relax i bilen! =D


Älskling hjälper bygga Kiins gungställning, sen ringde hon alla sina kompisar så de kunde komma och gunga med henne. (Tror hon egentligen ringde och avbokade byggubbarna hon kontaktade strax innan då det såg mörkt ut för gungställningsbygget)





Har för ett tag sen köpt en extra blixt äntligen, fick ett bra erbjudande så det gick inte att säga nej när jag faktiskt länge tänkt köpa en. Nedan är bara tidiga bilder, men visar ändå skillnaden man kan göra med en bättre blixt. =) Första bilden är med gamla inbyggda blixten.



Kinamat!! mmmmmmmm


Sockervadd!! Gick inte så jättebra för oss, men det blev lite till promenaden - som slutade i våld med strutarna! Haha


Nytt i badrummet - stången till duschen, duschdraperi och spegeln.


Man tycker visst att det borde finnas fler bilder på mig i bloggen, tror jag har lite mer material nu så kör i vind!




Inte de mest lyckade korten på Kiin

Lämnar stolt över mitt gamla smeknamn D Dvls Avkomma till nästa generation....



Give a comment:

« NAME Save info?

« EMAIL (won´t publish)

« URL

Comment: