2008-07-10
 09:45:57

Underbara storstad!!

I Fredags åkte vi ner på stan och gjorde lite vad vi skulle sen ville bejb hem och kolla till lite saker i lägenheten så jag tog mig en lång funderare och bestämde mig sen för att jag ville följa med. Ville visste jag redan, men om jag kände att jag kunde var det jobbiga, men viljan övertog.
Hela vägen dit gick jättebra, det var skönt att bara åka bort faktiskt, det kände jag hela tiden. Finns bara en som fått mig att känna såhär nu, det har hjälpt mig massor.

Jo kameran hängde naturligtvis med. Vägen dit:











ICA MAXI och handlade frukost och GLASS!!



Hemma hos bejb


Promenad






Lördag i Sickla:




Lördag i City:



Iväg efter lunchen igen:


Feels like home again.... =)












Å hur tog sig Josephine fram sen??!!


Värt att tillägga var att fötterna ömmade efter allt gående i stan, hade kilklack på skorna, en låg men det räckte visst. Shoppade lite under Lördagen, bl a frukostskålar och färgpennor på bejbs favvoaffär Indori, en slips, en kjol på BlueFox. Tidigare på Lördagen så tittade vi även på Sängjätten efter ett stort täcke och hittade ett som verkade bra.


Söndag, Fjärilshuset:


















Söndag, Östasiatiska Museet (kameran fick soppatorsk så jag får låna bilder sen)






Senare på Söndagen åkte vi till IKEA i Kungens kurva och shaise vad stort det var! Handlade mycket som jag har velat köpa länge, äntligen.

Emellanåt dom här dagarna har vi bara umgåtts och haft jätteroligt, jag ångrar inte ett dugg att jag åkte för jag har inte haft så roligt på länge och sen att äntligen få se bejbs hem. Trivdes väldigt bra där.
På Måndagen åkte vi hem igen till Linde, stannade i Tuna Park och kollade i affärer, dåligt väder hela dagen fast det gjorde inget för vi satt mest i bilen. :)

Om du lyckas komma ner till denna text så förstår jag om du är slut efter att ha tittat alla bilder, men inte kan jag åka bort utan min kamera.


cissilalia
PUBLISHED: 2008-07-10, 12:44:29 | URL: http://cissilalia.blogg.se/

jag är så glad att du trivdes..först varjag avundsjuk på dej men jag kan inte vara avundsjuk på någon som förtjänar att ah roligt:) puss snutta mi



Give a comment:

« NAME Save info?

« EMAIL (won´t publish)

« URL

Comment: