2008-07-16
 05:33:26

Tokig dag...

Tokig dag igår, så att den inte fick plats i dagboken så jag får skriva mer här. För de som inte fattat det ännu så älskar jag att skriva och skriver gärna av mig om allt, håller dock inne säkert 70% av mycket jag vill skriva.
Har en gång blivit stoppad ifrån att skriva av mig, rent ut sagt förbjuden, men är inte det nu.

Dagen i helhet:
Ringde banken och kollade upp ev lånelöfte som verkade gå hur bra som helst.
Anna kom hit och pärlade en fotlänk medans jag jobbade, sen ner på stan. Sen hem och allt skulle vara lugnt tänkte jag. Men sen ringde jag på en lägenhet och kunde komma och titta på den typ när jag ville så jag ringde far och vi kunde åka idag. Samtidigt talade jag med mamma om att Roger ville köpa kamera av mig, han skulle komma och hämta en sladd han glömt.
Talade mer med mäklaren så plingade det på dörren, jag gick ner, plockade upp kamerasladden och öppnade dörren och sträckte fram den direkt så Roger skulle förstå att jag talade i telefonen när han såg det. Så står bejb där! =D Snacka om överraskning. Så jag ringde och avbokade far så åkte jag å bejb till lägenheten istället, kunde inte bli bättre!
Värt att säga är att jag talade med mr jens 2 minuter innan han var här och då trodde jag han fortfarande var hemma, LURING!!

Vi åkte och tittade på lägenheten, jättefin. Mycket möjligheter, större än jag har nu både tomten och inne. Finns bara en nackdel just nu med den som kanske kommer stoppa mig isåfall. Men jag ska tala mer med mäklaren innan helgen.

Kom hem till ett paket, rev upp det och kan inte säga annat än vad glad jag är att älska någon som lyssnar och kommer ihåg saker. Jag fick en tavla som jag tittade på i Nora som jag tyckte så mycket om. =)







Tack för att du finns älskling!


Josiee
PUBLISHED: 2008-07-16, 06:07:01 | URL: http://josieeme.blogg.se/fashion/

Godmorron:)


cissilalia
PUBLISHED: 2008-07-16, 18:03:46 | URL: http://cissilalia.blogg.se/

=)



Give a comment:

« NAME Save info?

« EMAIL (won´t publish)

« URL

Comment: