2008-07-17
 09:37:01

Farligt testosteron

En kortis om vad som hände för ett tag sen, det är ju inte direkt en hemlis:
Mitt ex som för några år sen misshandlade mig under en tid i vårat förhållande, gjorde samma sak igen en dag för några veckor sedan. Han var arg för att jag tappat alla känslor för honom och hittat en underbar ny kärlek. Han kom hit och tog en av mina katter för att få mig till honom, jag åkte ner en morgon och talade med honom, där var jag inlåst i några timmar och blev fysiskt och psykiskt misshandlad.
Allt handlade om maktkänsla då jag inte fick sitta vart jag ville eller stå osv... han fick mig att säga saker jag inte menar och att jag skulle hem till bejb och säga att han skulle åka hem osv.

Varför jag skriver detta är för de som läser här inte förstår allt jag skriver om inte historien kommer fram, saken är polisanmäld iallafall och han har besöksförbud här. En anledning till att jag vill flytta ifrån Linde nu är för att jag inte vill se äcklet ens, jag blir illamående bara av att tänka på att jag måste se honom hela tiden. (liten stad)

Vad jag ville komma till nu iaf är att han visst går runt i kretsarna han håller till och sprider ut nå rykten om att det är jag som fått honom att bli den han är nu, idioten utan varken hjärta eller hjärna. Och manipulerar alla omkring så de ställer sig på hans sida och lixom accepterar det hela. Vet inte om de fått veta riktigt allt då, men han lägger nog ett ordentligt lager socker på detta från hans sida. Jag blir bara så ledsen att en "vuxen" människa överhuvudtaget gör så, nu umgås han bara med 15+ åringar (inkl. 25åringen) så man tappar nog rätt mycket innanför benet då men egoist kan man nog säga att han alltid varit.

Ni som läst detta och blivit överraskade över det som hänt, var inte det. Eller jo, men det är ingen fara med mig alltså. Vet att det är några som jag inte talat om detta för. Jag står emot detta som bara gör mig ännu starkare, har ständig kontakt med polisen och brottsofferjouren. Min nya kärlek står som en sköld just nu, kan inte vara annat än glad vilket jag verkligen är! =D
Tycker om alla jag har runt mig nu, men hoppas ändå på att få börja ett liv någon annanstans snart, skulle behöva det och vill det nu när jag kan iom att jag kan ta med mig jobbet.


cissilalia
PUBLISHED: 2008-07-17, 15:16:16 | URL: http://cissilalia.blogg.se/

men vi som vet lite vet att han va sån innan ni träffades jue...inte alls ditt fel..sjukt att ens säga de å ännu sjukare att tro de...nee fyy faan för han



Give a comment:

« NAME Save info?

« EMAIL (won´t publish)

« URL

Comment: