2008-01-06
 16:58:00

Trappskrälle

Har ju sen jag flyttade in kollat över olika trappförslag, har nu kommit till två förslag - med vägg eller helt utan. Båda förslagen betyder ändå att de fula spjälorna ska väck.
Med väggen så tänkte jag att antingen göra smala hål som bilden visar, eller sätta in glastegel i samma smala form. Sen gör man någon bra belysning för trappen.

Om jag istället har helt öppet så blir det att bygga lådor som blir de första tre trappstegen, mäta rätt osv och se till att en fot kan få plats överallt. Samtidigt som det inte får ta för mycket plats, det är ju ytterdörren man ser ifrån på bilderna.

Suck... jaja jag får glädja mig åt att det blir mer jobb än pengar det går åt i det projektet iallafall! =)

image68 image69



Den fule nu:

image70

Hjälp mig med råd!!!


Jocke
PUBLISHED: 2008-01-07, 16:39:25

Röstar på lösningen med vägg.



Give a comment:

« NAME Save info?

« EMAIL (won´t publish)

« URL

Comment: