2008-02-15
 18:15:16

Ny färg, ny inställning, nya bekymmer...

image134


Jag har listat ut knepet, vill man ha kul på alla ♥ dag så ska man helt enkelt inte förvänta sig det! =) Jag hade en jättebra dag och är kanske lite kär igen, en vecka iallafall. Men det drar ju naturligtvis upp nya frågor. Är man då bara värd en dag om året?

Åt gott, städade och syndade. Mycket trevligt.
Bokföringen imorse var inte lika tråkig som den brukar vara så lite påverkad blev jag nog!

I Onsdags var Anna och Kiin här och vi hade jättekul, eller ja... jag kan ju bara tala för mig själv och jag hade roligt. Lilla Kiin hjälpte mig att jobba lite, hon slet och drog i pärlorna och idag när jag jobbade så märkte jag vilken skillnad det blev. Det gjorde hon bra! :)

Tillverkar för tillfället en smyckeskollektion till en publicerad författare, vill inte säga för mycket just nu men det kommer man nog kunna läsa och höra  om inom kort, i media. Det är jättekul och en rolig utmaning, jag funderar för tillfället på nya idéer.


Anna
PUBLISHED: 2008-02-15, 18:28:12 | URL: http://kiinsmammi.blogg.se

Vi hade också jätteroligt! måste vi göra fler gånger!!!



Give a comment:

« NAME Save info?

« EMAIL (won´t publish)

« URL

Comment: