2008-02-02
 19:07:51

Demokaffe

Precis som bror förutspådde så blidde det ett blogginlägg om den underbara kaffemalar stunden jag hade igårkväll! Jag var hos bror och hälsade på familjen, fick i uppdrag att hjälpa budgetrenovera köket. Javisst!

Jag hade jättekul, men måste ändå säga att höjdpunkten var när vi skulle göra kaffe. Helt underbart och en inblick i vad jag önskar mitt liv vore. Vi kokade kaffe på spisen, och som kolasås på det så fick jag sätta mig och mala kaffebönor först i en söt liten kaffekvarn, och som strössel på det så östes det färdiga kaffet upp med en underbart söt liten träslev. DET är precis vad livets underbara stunder går ut på, att uppskatta såna underbara tillfällen!

Jag kan inte ens förklara känslan av vad underbart det var, kalla mig konstig men det är helt sant! :D

  


Jocke
PUBLISHED: 2008-02-04, 09:14:36 | URL: http://brodalen.blogg.se

Det är dom små sakerna i livet... =)



Give a comment:

« NAME Save info?

« EMAIL (won´t publish)

« URL

Comment: