2008-12-08
 22:50:23

Julmarknad!

Igår fick jag äntligen mitt hår avklippt! Älskade Ida hjälpte mig att klippa bort längden och sen klippa upp, jag är jättenöjd. Nu vill jag bara färga det också.

  

Idag åkte jag, Jens och Mimmi till stan för att julhandla. Det var kul, vi tittade i många roliga butiker och jag hittade en klapp till en kopparbergare (!! =P) och sen bara en liten sak till mig själv som jag får roa mig med när jag är hemma själv hela dagarna... =,( Nerå..
Jag testade brända mandlar för första gången på julmarknaden på plattan, det var jättegott! Sen åkte vi till BO:X och köpte massa pepparkaksformar till vårat bak snart.

  
  
  
  

Sen hittade jag ett te jag velat köpa ett tag, Turkoskt Äppelte som är ett pulver som man bara blandar med hett vatten. Det var gott, smakade lite som varm äppeljuice. Testade även ett Lakrits/Hallon te men det var en besvikelse.... luktade så sjukt gott men smakade väldigt lite av det! =(

  
  



cissilalia
PUBLISHED: 2008-12-09, 11:27:51 | URL: http://cissilalia.blogg.se/

mm brända mandlar is the shitt:P



Give a comment:

« NAME Save info?

« EMAIL (won´t publish)

« URL

Comment: