2008-04-07
 21:03:11

Wanna be back in your head again...

Idag började dagen med jobb som vanligt iof men när jobbet var "klart" och skulle åkas ner på stan så gick vi först tillbaka till ams, sen till bokia där de hade satt upp ett jättesött bord med tak, och bordet var fulllllt med roliga glaskulor i massa färger och storlekar. Pärlgalningen i mig kom nog fram där, kunde inte riktigt slita mig...

Sen var det dags att slänga sig på trappen igen, finputsade lite och sen provbetsade jag ett trappsteg. Och det blev riktigt bra så jag gjorde ett till steg. Ska finputsa klar de andra så jag kan betsa dom med och sen lägga på golvpapp sålänge. Sen behandlar jag nog stegen med hårdvaxolja, ska testa det.

Köpte en lasepekar idag med, skit vad roligt alla 4 katter hade åt det. Dom har aldrig sett en sån så de sprang och de slog i överallt och de halkade. Det såg så roligt ut, skulle filma men såg sen att jag hade köpt fel dvdskivor till kameran.... =,(





Nu ska jag gå och titta på km och pärla, redan sen bara för fkng blogg.se är spunk hela tiden.


cissilalia
PUBLISHED: 2008-04-08, 20:38:54 | URL: http://cissilalia.blogg.se

ja men jag hittar inte dom där roliga med -åt? och byggde?



Give a comment:

« NAME Save info?

« EMAIL (won´t publish)

« URL

Comment: