2008-04-05
 22:33:01

Stök och nostalgi

Galna dagar på senare tid, hektiskt. Har en sak i jobbet jag MÅSTE ta tag i men det är så mycket annat i vägen, inte bra. Men helgen började med att vi åkte igår till Lindeskolan och hälsade på kaffetanten och estetlärarna. Känns alltid lika skönt att komma dit, jag känner mig hemma där fortfarande på nåt sätt. Trivs bra och saknar lektionerna riktigt mycket...
Hade bara mobilen med mig så jag fick fota med den.


Sen var det bara å åka hem igen och ta tag i allt som skulle göras. Lägga golv i hallen på övervåningen, sätta dit vitrindörren till toan där nere, ställa in alla garderober i lagerrum nr 1 vilket innebar myyyyyycket kånkande på mååååååånga kilo pärlor.... ajj min rygg. Och sovrummet blev ommöblerat oxå, var inte helt meningen men det gjordes på test och får stanna =)
Åsså fick jag en radio till köket idag, eller nej 100 kr kostade den men den jag hade innan drog så mycket ström så den ville jag inte ha i där. Denna var oxå fin. Och sista bilden är den goda efterrätten jag fick med en halv honungsmelon, glass, kolasås och rosa pluppströssel! mmmmmmm!!!!


cissilalia
PUBLISHED: 2008-04-05, 23:08:52 | URL: http://cissilalia.blogg.se

Glas dörr på toaletten är du crazy woman? haha längtar efter nästa gån jag komemr ner..å åjag riktigt känte alla "estet"dofterna när jag såg bilderna..man känner en sorts värme och trygghet när man tänker på den GODA tiden:-)



Give a comment:

« NAME Save info?

« EMAIL (won´t publish)

« URL

Comment: