2008-04-30
 19:57:31

Skriv ditt namn och vinn en kondomhatt!

Bläddrade lite snabbt i en av alla tidningar som ligger på bordet och bara skriker på mig

Och hittade på en sida att man kunde vinna en... ja det hade ett namn tror jag men basicLY så är det en maskeringstejpmockafjong. En hållare.. aja skitsmart, SÅN SKA JAG HA så jag ville tävla.
Tittade igenom texten först och hittade ingen fråga eller uppgift, läste ordentligt i texten och såg då att det enda man skulle göra var att skicka ett vykort med sitt namn....

Ehm... har dom inte ens tid att lägga upp något kul fråga eller uppgift man ska göra? Eller har de inte tid att rätta de som skickar in?? Jag känner inte att jag vill vara något välgörenhetsoffer så fan åt dom, jag går och köper mig en maskeringstejpmockafjong istället!


Gårdagens "titta vad jag hitta" var denna bibel:



Och när jag tittade igenom mina brev så hittade jag något lite kul:





Tova:



HÅLL MAMMA JAG KAN HÄLV!





Har massa att göra nu innan det blir för sent, och ändå är det valborg kl 19.53... suck

Avslutar med DAGENS KAMOFLAGE!!



Give a comment:

« NAME Save info?

« EMAIL (won´t publish)

« URL

Comment: