2008-04-27
 22:21:46

Så underbart att vara flicka

Sitter precis innan sängdags och kikar på Byggahemma.se har missat den sidan lite verkar det som. Hittade lite kul och mycket bilder jag kan använda i plugget (alltid välkomnat)
Tittade bland vynilerna och hittade denna

Den är så underbar och jag kände nästan fnisset bubbla upp i mig. Jag är så glad att vara flicka ibland! Inte alltid jag får visa det eller spela ut det helt men jag gör det i hemlighet. Varför ska vi tjejer vara så pojkiga nu egentligen? Kan inte vi bara få böla över brutna naglar ibland, annars kan vi snart inte skilja på killar och tjejer snart. Tänk vad besvärligt i sängen det kommer bli!! "Oj förlåt det är ju du som ska göra det här"

Har glömt titta på tradera på ett tag, letat sedan länge efter en viss sak och hittade aldrig men nu har jag t o m hittat två stycken!! Vann båda så det är underbart! Ska visa när jag har de hemma sen.

Titta här vilken söt bild.

Den till vänster är ju pojken som tittar på flickan som ler! =)

Längtar så till mina blommor kommer...


Puss och kram, see you under the moon!


cissilalia
PUBLISHED: 2008-04-28, 11:11:23 | URL: http://cissilalia.blogg.se

fina bilder å va söta de därninga längst upp va.. är de sånt man typ målar på en vägg? sött iaf...luddna små trollisar typ



Give a comment:

« NAME Save info?

« EMAIL (won´t publish)

« URL

Comment: