2008-04-01
 09:22:03

En himla bra da´

Först måste jag skriva ner min dröm jag hade igårnatt, skulle gå in och skriva direkt men det gick ju inte så jag passar på nu. Jag drömde att jag räddade en korp ur ett ishål, eller nej det var en gräsmatta med en liten grop i och ett tjockt lager is ovanpå och under där, i gropen var en liten korp som jag hackade ut och befriade.
Vet inte vad det kan betyda, vet inte riktigt om jag tror på sånt. Jag tror mer att det kan ha varit något dåligt jag åt innan jag la mig...

Å två roliga postgrejer igår, en som jag förklarar i min skalle nu *maskinerignissel* Hörde ni? Kul va? Åsså min efterlängtade Wacom! Wiiee vad rolig den är. Har inte fixat med alla inställningar ännu men jag sitter och ritar... och ritar... och ritar...




Trappen är färdigslipad så när som inpå smågrejer. Köpte en bets igår för att testa färgen och se om det kan vara likt vad jag vill ha. Betsen heter Modebrun och ska funka ihop med golvet jag kollade ut. Kastanjefärgat, mörkt laminatgolv =) Blir så fiiint.
Så det blir inte det gråa utan brunt golv, vit/brun trappa och beige tapeter med nå stora mönster tror jag. Har inte kollat tapeterna ännu.

Max och Tova är i full gång med parning, de fick lite hjälp att komma igång men nu gör dom det lite överallt. Dom purrar så mysigt när dom pratar med varandra, så roligt att se hela processen.


Men nu har jag suttit här för länge, dags å rita igen! =)



Give a comment:

« NAME Save info?

« EMAIL (won´t publish)

« URL

Comment: