2008-04-09
 18:31:42

Alla strumpors dag!

image436Jag ÄLSKAR strumpor och har gjort det i säkert 5-6 år nu, och lindemarkens ta 10 för 100 är varje år väääldigt lockande. Men jag kom just på att jag inte köpt strumpor på hur länge som helst nu, alltså fina. Skam på mej. Och ännu värre, det borde finnas en Alla strumpors dag, jag skulle lätt bjuda på tårta en sån dag!

Igår räknade jag hur många av bokstaven J det var i en novell i STORY och novellen var på ca 3 sidor men det fanns bara 148 stycken J i hela novellen. Och det var en julnovell...!!!

Har jobbat mycket idag men eftersom jag tog lite igårkväll så vart det inte så stressigt idag. Funderar på att göra det till en vana. Det var bra skönt.
Hämtade nya bubbelpåsar idag, stog på avierna att de sökt mig 8.10 men det kan jag säga att de inte gjort, för jag gick upp 07.30 isåfall stog de utanför och viskade....

Trappstegen börjar röra sig uppåt, ja betsen alltså. Har börjat på den första raka nu så jag ska snart testa en ytbehandling. Har kommit på en ny idé om hur bröstpanelen i trappen blir, men säger mer när jag fått bilder på det. Vi kunde inte stanna på colorama idag för stefan visste inte om bilen skulle starta igen. Hahaha



Smycket är resultatet av det man ser i bakgrunden på milkshake-bilden. Btw var hallonlakrits milkshake inte så jättegott, inte med lakritspuck + frysta hallon iaf.



Världens bästa, kan aldrig tröttna på den



cissilalia
PUBLISHED: 2008-04-09, 23:32:02 | URL: http://cissilalia.blogg.se

tokfia vilket experiment med lakrits pcuk och frysta hallon..lät mindre gott faktiskt:-P



Give a comment:

« NAME Save info?

« EMAIL (won´t publish)

« URL

Comment: