2007-12-10
 10:41:09

Ny sida, nytt liv, ny kaffekopp!

image8Som den textnarkoman jag är så tyckte jag att det var dags att uppdatera sig lite.
Men jag överger ABSOLUT inte min älskade dagbok, jag har köpt en så underbar (fusk)läderinklädd, ljusbrun dagbok som jag bara längtar att få sätta pennan i.
Filosofer och djupt störda människor har alltid något att skriva, undrar just vilken jag är?

Nåja, nu var det dähär med att jag inte får ordning på min lägenhet. Jag har för många ideér på samma gång, men jag tror att jag äntligen har hittat ett sätt att få plats med min underbara kaffebänk, jag kan inte leva utan den!
Alla mina kaffetavlor, kaffebönor, prydnader, burkar, blommor... äntligen!

Nu är det bara frågan hur man snyggast gör den stora EXPEDIT hyllan till en tidningshylla... korgar?
Om jag bara hade all tid i världen, jag skulle läsa Residence och dricka kaffe hela dagarna i mitt nya vardagsrum... mm..



Give a comment:

« NAME Save info?

« EMAIL (won´t publish)

« URL

Comment: