2007-12-16
 20:20:16

Nu är det gran igen och nu är det...

image38Plockade ihop min minigran idag och satte dit de torkade apelsinskivorna som jag kämpade med i Fredags. Fick lite bråttom när jag satte dit dom så jag ska gå ut och vira lite mer ståltråd runtom så att skivorna sitter mer intill granriset.

Var till mor och firade mig idag, det var jättekul och vi fick den underbara studenttårtan!!!
LOVE IT!!! Kiin ville inte vara med och klä granen, hon skulle istället suga sig fast på kulorna :D (oops)


image37

När jag kom hem kastade jag i mig mat och sen var det till att ge sig på panelen igen, nu har jag målat ca hälften så jag gör klart imorgon. Sen ska det målas igen. Lucifer står och undrar vart f*n den gamla väggen tog vägen!
Hoppas hoppas hoppas jag hinner göra klart mycket nu iveckan så jag hinner få fint till jul, inte för att det kommer vara någon här mer än jag som kan uppskatta det men ibland är det himla mysigt oxå! =)



Give a comment:

« NAME Save info?

« EMAIL (won´t publish)

« URL

Comment: