2007-12-28
 08:21:27

Keramik för hela slanten

Efter en snabb titt hos Mateus som jag dragit mig för så kan jag konstatera att de har en speciell svensk designstil och jag gillar det mesta av det jag ser. Jag skulle nog kunna tänka mig en vit variant till ev bröllop eller liknande.
Fastnade för de pläterade.

image61

Kom ihåg att inte stoppa i micron bara!


Sedan vart det en tripp till AMT där jag såg fler skojjiga saker, men svårt att placera hur jag egentligen tyckte för prylarna.
Vissa roliga och fiffiga men andra vart reaktionen: Varför?
Något av de fiffigare sakerna var ex denna härliga buffétallrik, mingla på festen med mycket från buffén utan att gå runt med en stor middagstallrik (egentligen)

image62
Sedan vart det en tripp till AMT där jag såg fler skojjiga saker, men svårt att placera hur jag egentligen tyckte för prylarna.
Vissa roliga och fiffiga men andra vart reaktionen: Varför?
Något av de fiffigare sakerna var ex denna härliga buffétallrik, mingla på festen med mycket från buffén utan att gå runt med en stor middagstallrik (egentligen)






Sen en av favoriterna jag alltid återvänder till - Eva Solo
En titt på Danskdesign är defenitivt obligatorisk och man kan inte annat än tappa hakan varje gång.
Hur som, självklart förstår vi varför dessa har vunnit priser!

image63
Älskar dessa

image64
Inte keramik men ack så vacker!!



Give a comment:

« NAME Save info?

« EMAIL (won´t publish)

« URL

Comment: