2013-01-09
 21:43:00

Kattfotografens katter

Har haft en tanke att prova färga en av mina hundratals trasmattor svart, för att använda i studion eller för foto hemma, så idag köpte jag färg och slängde in en matta i tvättmaskinen.
Det blev faktiskt bättre än jag trodde det skulle bli och passar superbra för det fotosyftet jag tänkte.
 
Så jag kastade ihop en liten snabb hemmastudio i hallen :D och eftersom man har väluppfostrade modellkatter så turades de om att sätta sig och posa för mig.
 
Mattan före och efter:
Hemmastudion såg ikväll ut såhär:
 
Men inte behöver jag mer för att göra fina bilder :)



Bor du i Stockholm? Kom då med dina djur till min studio, bilderna kommer du ha glädje av resten av ditt liv!
Bara 500kr för en timmes fotografering och 10-20 fullt redigerade bilder! Hör av dig :)


Elina
PUBLISHED: 2013-01-09, 22:25:53 | URL: http://pinksbabykin.blogg.se

Gud vad fiffigt! :D Älskar dina katter btw, så fiiiinaaa!

Svar: Tack vad gullig du är :)
♥ Jo´sign


Jennifer
PUBLISHED: 2013-01-11, 22:51:59 | URL: http://fotokatter.blogg.se

Vad fina bilderna blev! Det var smart liten studio du satte ihop, riktigt snyggt! Redigerade du bilderna mycket efteråt? :)

Svar: :) Det enda jag redigerade var att göra det jag ville skulle vara helt svart, mattan täckte inte till sidorna av bilden så där fick jag lägga till bara. Vet inte riktigt vad som anses som "mycket redigering" då jag redigerar nästan varje dag och blir lite blind på det. Hinner nog göra mycket på kort tid :D
♥ Jo´sign


Jennifer
PUBLISHED: 2013-01-12, 13:11:52 | URL: http://fotokatter.blogg.se

Okej, fint blev det i alla fall! Jag är själv väldigt intresserad av att fota katter, så det är väldigt spännande att se hur du gör! :)



Give a comment:

« NAME Save info?

« EMAIL (won´t publish)

« URL

Comment: