2013-08-01
 21:13:28

De blir bara sötare...

Om det nu är möjligt så blir de bara sötare och sötare för varje dag.
Idag har det varit full fart i hagen, så fort de hör min röst så skriker de på mig att jag ska komma och agera klätterträd. Men attans vilka vassa klor de har =/
 
De har alla sina egenskaper nu:
Agave - Myyyyspojken. Han klättrar upp i famnen, rullar runt och somnar
Loki - Minstingen söker konstant uppmärksamhet
Indra - Ensamtjejen, hon håller sig lite för sig själv och bara ser söt ut
Bauer - Muckar bus med låtsaspappan Muffin och får aldrig nog
Mowgli - Vår adoptivskogis, han planerar varje steg noga och gillar att ha koll ifrån håll (gärna ståendes helt stilla som en staty)
 
Bilder ifrån dagens bus
 


Kerstin
PUBLISHED: 2013-08-03, 12:04:22

Vad de växer fort de små ullbollarna <3
De är bedårande söta allihopa!
Jag har själv två perser på 2 år och 1 år och om 5 dagar hämtar jag två perserpojkar på 12 veckor :)
Alla mina kissar har samma mamma så de är syskon.
Men vi har dem bara till sällskap så alla är och ska bli kastrater.
Njut nu av dina små bus ullbollar för det går så fort :)
Men de är söta även som vuxna <3
Kram <3


Linda
PUBLISHED: 2013-08-06, 05:58:52

Hej! Mitt namn är Linda och undrar om du fort vill "hyra" ut någon katt?

det är så att jag är allergisk mot vissa katter och denna ras har gått bra. Skulle nu vilja testa på att vara kattvärd för ett tag och se hur jag reagerar.

Hör gärna av dig på min mail så kan vi pratas vid:
[email protected]

MVH Linda



Give a comment:

« NAME Save info?

« EMAIL (won´t publish)

« URL

Comment: