2013-05-18
 17:59:20

Ett svårt beslut

Idag har min älskade Darien flyttat ifrån mig, ett slut jag tog nyligen som var helt nödvändigt.
Redan då Thea hade blivit parad så sa jag att jag INTE skulle spara en skogis här hemma utan isåfall en ragdoll ifrån Kokos istället. Men väldigt tidigt så valde Darien mig och det vart svårt att motstå.
 
Under hela uppväxten så har jag hela tiden tänkt att detta inte alls var meningen och funderat på om det verkligen är rätt. Jag ville ju isåfall ha honom som avelshane och det är ju svårt att ha han ihop med Thea och Kokos.
 
Brevid detta så har jag verkligen haft det kämpigt med att fullfölja mina planer för Kokos då det finns alldeles för få som lånar ut sina hanar här i Sverige och har hela tiden tänkt att jag skulle vilja köpa in min egna hane till henne, men vart ska jag få plats med honom då?
 
Så dök han upp, spanjoren som kommer bli Kokos pojkvän och det var dags att ta tag i alla måsten som legat i luften, och beslutet togs nu att Darien flyttar hem till brorsan Thyme (Diesel) bara ett stenkast ifrån mig.
 
I 3 dagar har jag gråtit och insett att detta är mitt livs svåraste beslut hittills, men jag vet att det är jobbigare för mig än det blir för honom, han får ett toppenhem med en busbrorsa. Men jag kan inte hjälpa att jag även känner att jag sviker honom på något sätt. =(
 
Jag älskar dig Darien, av hela mitt hjärta ♥
 
 


Matilda Johansson
PUBLISHED: 2013-06-17, 18:38:46 | URL: http://enmatilda.blogg.se/

Så söööööta! :D



Give a comment:

« NAME Save info?

« EMAIL (won´t publish)

« URL

Comment: