2012-10-29
 19:46:53

Små leker stora :)

 
 


Underbara småttingar som var hos mig i Fredags
♥Pat, Tanya, John och Stevie♥

 
Boka fotografering för dina katter nu! Se mer på Kattfotograf.se


Eva
PUBLISHED: 2012-11-02, 17:46:53

Vad underbart fina de blev!


Lotta
PUBLISHED: 2012-11-03, 13:26:07

Synd att det är i Stockholm. Du hade gärna fått fotografera våra två katter och hunden. Hade gärna velat ha så fina tavlor på mina djur! :)


Carro
PUBLISHED: 2012-11-06, 12:30:06

ÅÅhhh, så himla fina! :) Jag förstår inte hur du hinner med allting, smycken, webshoppar, fotograferande och allt vad du nu gör! Men de är verkligen inspirerande, hade gärna varit din assistent vid fotograferingar och skulle även vilja att mina siameser fick posera lite framför dig nästa gång vi är ute och åker :) (bor i gävle)
Ha de fint!! /Carro

Svar: Jadu ibland frågar jag mig själv det :) Du måste absolut höra av dig om du har möjlighet att komma med djuren! Det vore superkul :) Kram!
♥ Jo´sign


Ida
PUBLISHED: 2012-12-16, 05:59:46 | URL: http://idashome.blogg.se/

Sååå otroligt fina! Vilka charmtroll! Hur får du bakgrunden så mörk? Exponerar du så, eller gör du den svart i efterhand? Tänkte att detta är från samam tillfälle som videon kanske? Och där har du ju vitt. Otroligt snyggt blir det! Och så får du fram ögonen riktigt bra på katterna, viktigt tycker jag då de är så karaktäristiska hos katter :)

Svar: Vad kul att du gillar dom :) För att få den svarta bakgrunden så har jag svart bakgrund i studion och endast en studioblixt, då blir bilderna så direkt i kameran :) Det är samma katter som i videon men de kom tillbaka och fotades på vitt senare. Kram Josephine
♥ Jo´sign


Ida
PUBLISHED: 2012-12-17, 21:02:27 | URL: http://idashome.blogg.se/

Tack för svaret! Är så inspirerad att bygga i ordning en liten hemmastudio o försöka muta mina missar till att vara med på bild nu sedan jag ramlade över dina bilder! :) Helt fantastiska verkligen!



Give a comment:

« NAME Save info?

« EMAIL (won´t publish)

« URL

Comment: