2010-10-28
 22:23:21

Ja låvar

Elle - Jag såg att du ville jag skulle skriva mer här så jag får göra det, för din skull =)
Vill ju skriva men glömmer hela tiden och VIPS så har det gått en vecka...

Jävla krångel med mobilen jag söker med lampa och lykta efter! Jag beställde en Samsung Galaxy 3 Chic White på Katshing.se och den skulle bli levererad den 20:e okt, sedan kom den dagen och datumet ändrades till 10:e nov istället så jag avbeställde den där och visste att media Markt skulle få in den i lager bara någon vecka efter. Sen var Jens på Media Markt och fick veta att mobilen borde finnas hos dom den 27:e okt - alltså igår så jag ringde när de öppnade och de hade den inte då. Ringde igen när sista leveransen skulle komma och den var inte med där heller....

Så för skojs skull surfade jag in på Katshing.se igen imorse och såg att mobilen fanns i lager där NU?! Så jag ringde dom och dubbelkollade och lade en beställning direkt. Den är nu skickad - dock för sent på dagen så jag hinner inte få den imorgon... =(
Som företagare som postar brev och paket så tänker jag alltid på att lämna in före de tider på dagarna som paketen och breven går iväg.

Mycket text blev det =P Så här kommer lite bilder:





Lite nytt i smyckesväg. Allt finns att köpa på www.josign.se!

Puss och kram, nu tar jag mina Wii ömmande armar och borstar tänderna... =)


elle
PUBLISHED: 2010-10-28, 22:46:09 | URL: http://ellefrostegard.blogspot.com

Haha fan vad struligt med telefonen.. men du får den relativt snart nu ju! Lite sökande och lite tur så vips.

Jag älskar halskedjan med granaten på... oooo divine. vad kostar den? Jag kan gärna låna dina smycken till plåtningar med mina kläder... Eller om vi kör någonting ihop...



Give a comment:

« NAME Save info?

« EMAIL (won´t publish)

« URL

Comment: