2010-03-25
 13:53:19

Ingen tid för dator

Idag har jag kämpat med att fixa och sätta upp lappar i portarna här omkring för att hitta ett ställe för min kära mamma att bo på här i Stockholm, hoppas någon ringer =)

Två dagar i rad nu har jag klivit ur sängen och gått raka vägen till studion och jobbat, fast med pärlorna. Måste packa massor nu när jag får in nya som ska få plats någonstans. Har fått lägga bildredigeringen åt sidan några dagarn, men det måste jag...

Har även äntligen börjat läsa igen, fortsätter på en bok jag började på förra året och jag hoppas jag fortsätter att läsa fler böcker för det hjälper mig verkligen att koppla av lite, jobbar ganska mycket nu och behöver varva ner ibland.

Spökena vi köpte på Lagerhaus:



Give a comment:

« NAME Save info?

« EMAIL (won´t publish)

« URL

Comment: