2010-12-13
 18:14:19

Ok, nu kör vi!

Det händer väldigt mycket just nu - företagsmässigt. Vi fick precis veta att vi får tillgång till en stor glasmonter i entren här i centrum där vi har fotostudion så vi ska inreda den med våra arbeten och försöka hitta lite nya kunder.
Samtidigt ska jag nu sätta igång att marknadsföra mitt märke Jo´sign ordentligt, det ska bli roligt. Har satt igång ett samarbete i Kina så nu ska jag tillverka lite metallringar i mina designer, det ska riktigt roligt.

Oooooooch, hittade precis en ny kontakt i Kina till min pärlbutik, jag har länge velat bli grossist på sidan av och nu kommer eventuellt det att funka och jag behöver inte ha megalager utan det skickas direkt ifrån fabriken i Kina. Citat: "No stock, only money" Och det låter ju toppen? Har inte landat riktigt ännu, det är för bra för att vara sant =) Synd att det är sådan tidsskillnad här och i Kina bara, måste vänta tills imorgon igen med att fortsätta utveckla den idén.

Nu svävar jag på molnen en stund och visar er lite nytt:





Toodeloo!


Helena
PUBLISHED: 2010-12-13, 20:25:51 | URL: http://www.makeupartisthelenalund.blogspot.com

Wow, va kul att det går så bra!


elle
PUBLISHED: 2010-12-15, 00:05:15 | URL: http://ellefrostegard.blogspot.com/

håller med helena, mycket kul att du utvecklar :)





Give a comment:

« NAME Save info?

« EMAIL (won´t publish)

« URL

Comment: