2008-03-16
 22:21:03

Miss...

Har inte haft nån anledning att slå på datorn idag... =,(
Jo nu på kvällen har jag jobbat, annars har jag bara ritat massa.

Igår byggde jag ihop en tavelhylla som jag har tänkt göra länge. Ska göra en till sen av andra halvan som blev över när jag kapat en bred planka! =) Idag betsade jag den i favvobetsen Mörk Ek, tänkte olja den men det blev inte så, kanske gör det en annan dag istället. Men den är bra som den är.
Cissi och Ulf kom hit en sväng medans jag pysslade, eller jag skulle just sätta upp hyllan men insåg att min slagborr var borta så jag vilade en stund, sen när de skulle gå hittade jag borren så jag kunde sätta upp hyllan ändå!

Och igår fick jag ÄNTLIGEN de rätta vaserna jag väntat på, fick fel färg när jag beställde dom så jag har väntat länge på att få sätta upp vaserna, de är så fiiina!




Och i Fredags så plockade jag äntligen ihop en tavla som jag planerat länge, men nu fick jag hjälpa att hämta lite regel så jag kunde bygga ihop en ram och spänna upp canvasen på! Det blev en måttanpassad tavla som ska sitta ovanför tv:n, kanske blir det den jag målar hundkex (hundkäx egentligen) på, vet inte ännu. Har bara grundat den svart än sålänge. Penslade ut färgen och skulle sen rolla som jag brukar, men hittade inte handtaget så jag fick rolla för hand! =)


cissiLalia
PUBLISHED: 2008-03-18, 17:46:32

haha fulaste bilden ever på mej å fuffe



Give a comment:

« NAME Save info?

« EMAIL (won´t publish)

« URL

Comment: