2008-07-28
 10:25:32

Without you I would´nt survive

En liten uppdatering mitt i semestern, jag har det bättre än nånsin. Sitter just nu med kaffe från min nya kaffepumpmanick, väntar på att Jens ska sluta jobba så vi kan hitta på något. Men innan dess går jag ut och fotar lite. I fredags (på vår 5 månadersdag) =) så köpte vi varsin ny kamera. Bejb en två modeller nyare än min systemkamera (Olympus E-420) och jag en två modeller nyare än hans kompaktkamera (Panasonic Lumix TZ5) så hela den dagen gick åt till att läsa manualer och det lät lite såhär: "Vadå hur ska man....*testa*.......jahaaaa" hahaha! Det var roligt. Fast det tog oss hela dagen att hitta på just dom kamerorna, åkte tvärs över hela sthlm känns det som, flera gånger.

Har så roligt hela tiden så jag vet inte vad jag ska skriva, vardagen ser inte ut som den brukar längre, den är full av glädje och skratt, går allt som det ska så fortsätter det även så. Kan bara inte fatta att någon vill ta det ifrån mig...

Nu ska jag duscha sen ut med kameran! =)
Love u boo, over and out //Elisabeth


cissilalia
PUBLISHED: 2008-07-28, 22:32:48 | URL: http://cissilalia.blogg.se/

du är värd glädje å skratt å kärlek det är du verkligen sötgumman...nu är det din tur att få glänsa av kärlek:) nog för att jag e tvärkär förtfarande men nu får du uppleva å inte bara höra om hur de e å va lycklig på riktigt...puss sockerpajjen hoppas vi ses snart



Give a comment:

« NAME Save info?

« EMAIL (won´t publish)

« URL

Comment: