2008-07-15
 08:59:33

Tankeverksamheten har kommit tillbaka från semestern

Jag tror mamma själv lyckats hitta en liten flirt! =) Kom allt på henne igår med att smöra på en byggare på andra sidan gatan från henne. Hon sa t o m att jag störde, Hahaha! Go mamma, go!

Läste idag om kärlek vid första ögonkastet och hur det funkar eller inte. Jag tror inte riktigt på just kärlek vid första ögonkastet men defenitivt en speciell känsla som inte går att förklara. Jag tror att den gränsar lite till att hoppas på något mer än att det är riktig kärlek direkt. En viss stil på personen, något speciellt den gjorde just vid första ögonkastet, eller liknande som verkar tilldragande och av den känslan hoppas man långt bort att man kommer vara med den personen.

Hittade en lägenhet idag (letar ny i ny stad) som såg intressant ut, ett tvåfamiljshus. Lägenheten det gällde var ca 118 kvm med 5 rum så det skulle nog funka. Jättefint både inne och ute. Såg en annan lägenhet som först såg bra ut, sen såg jag det hemska - Nedervåningen såg exakt ut som min nu. Det jag menar med hemsk var att det stog en lackad furutrapp där till vänster, KLARAR INTE SE EN SÅN IGEN!! Har ju precis tagit bort det mesta på min för att snygga till.

Li babe: Vet ju att du läser här så jag passar på att skriva det jag skulle säga till dig. Jag var näääästan hos dig förra veckan eller när det var. Åkte förbi och tänkte på dig, skulle vara kul att komma och hälsa på DIG en dag! =) Puss sötnos!

Nu ska jag jobba lite, såg nyss att jag knappt ens har en portion Marsmallow Dreams kvar.... =,(


I waited so long for this love,
as another was slipping away


cissilalia
PUBLISHED: 2008-07-15, 10:32:01 | URL: http://cissilalia.blogg.se/

Li babe: Vet ju att du läser här så jag passar på att skriva det jag skulle säga till dig. Jag var näääästan hos dig förra veckan eller när det var. Åkte förbi och tänkte på dig, skulle vara kul att komma och hälsa på DIG en dag! =) Puss sötnos!







??????????


Li babe ; )
PUBLISHED: 2008-07-16, 17:37:40

fniss det tycker jag!! Ska väl försöka komma upp till dig också, men jag jobbar så tokmycket nu så jag knappt kan stå när jag kommer hem o de få lediga dagarna jag har går åt att återhämta mig. Men du får ALLTID komma förbi. Hojtar du i tid kan du få en kladdkaka eller nått annat gott också (är nu mer känd i vissa kretsar som bullmamman asg)



Give a comment:

« NAME Save info?

« EMAIL (won´t publish)

« URL

Comment: