Det här är jag - Thea

En liten kort presentation kan ju passa bra här.
Thea heter jag och är idag 1 år och snart 2 månader. Jag bor tillsammans med matte Josephine och min kompis Kokos som bara är 5 månader i en 3:a med massa ytor att springa på.
Matte jobbar hemmifrån och är därför alltid med oss, hon jobbar ibland massa roliga pärlor som rullar runt som vi får jaga ibland.

Jag är visst den 3:e Thea som matte äger och jag gillar det namnet och svarar alltid när matte ropar.
Vi går inte ut så mycket, för jag tycker inte riktigt om det. Ibland kan jag få lite infall och hoppar som en ekorre ute och då blir matte galen för det är svårt att få tag i mig igen =P

Jag trivs jättebra hemma och sitter ibland på balkongen i timmar och bara tittar ut, det är nät på hela balkongen så vi sitter säkert härinne. Och matte kommer och borstar mig när jag är på balkongen och det är bland det skönaste jag vet, jag blir så ledsen när hon slutar och säger "nu måste jag sluta för annars blir du snart naken" vad nu det betyder.

Lite tråkig men säkert nyttig info om mig:
Född: 2011-07-17
Färg: NFO ns 09 23 Svartsilvertigré-vit
Far: S*Långängens Krokant
Mor: S*Poo Nai´s Travancore
2 utställningar hittills varav den första fick jag flera utmärkelser och en buckla och min kull vann bästa kull och jag vann bästa kattungen i kullen. På andra utställningen kom jag hem med de finaste kommentarerna.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

THEA

Min fina Thea´s blogg om hennes dejter och kattungar.

RSS 2.0