Uppdatering

Jag sitter som på nålar och längtar till Tisdag då vi åker med Thea för ultraljud.
Jag är lite orolig för hennes vikt, för ca en månad sen så fick hon äta lite fetare kattungefoder för hon var så tanig, och sedan har jag gått över till att blanda det med vanligt foder. Det som gör mig orolig är att hon gått upp totalt 2 kilo på en månad ca och det sista kilot kom fort. Hon vägde 4,6 hos veterinären den 19:e och 5,6 när jag vägde henne i Fredags.
 
Men hon är så mammig just nu, det är inte så vanligt för henne så jag myser och suger i mig så gott jag kan, jag hoppas bara att det inte är falskt alarm för nu längtar vi allihop efter småttingar :)
 
Thea fick följa med till studion en dag


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

THEA

Min fina Thea´s blogg om hennes dejter och kattungar.

RSS 2.0