Ingen passerar Thea ljudlöst

Nu är Thea hemkommen och allt gick bra, inget tecken på HCM
och denna primadonna kan verkligen ligga still. Helt otrolig var hon!

Jag själv är ju fullkomligt kär i henne, men att se hela besättningen bakom kassan
vända sig om och göra ljud emot Thea för de tycker hon är så vacker
var något jag inte glömmer.
Alla som träffar henne älskar henne direkt och
veterinären kallade henne för en "cool katt" för hennes hjärtslag var väldigt
normalt för att vara hos veterinär. Och sedan att hon kunde ligga helt still utan att ens
göra något tecken på att vilja resa sig, i hela 8-9 minuter var helt fantastiskt.

Jag är så stolt över min tjej, hon är verkligen världens bästa Thea ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

THEA

Min fina Thea´s blogg om hennes dejter och kattungar.

RSS 2.0