2011-03-01
 21:00:00

Min historia (del 1)

Eftersom det finns lite att berätta om mig så tänkte jag dela med mig av min historia.

När jag slutade skolan så hade jag en pojkvän som misshandlade mig konstant under en lång tid och även om det inte riktigt hade tagit fart ännu så levde jag i en hotad miljö och mådde väldigt dåligt vilket gjorde slutet på gymnasiet och studenten till en väldigt jobbig upplevelse.

Jag visste inte då varför jag plötsligt blev knäsvag och svimfärdig varje dag i skolan, varför jag var tvungen att ibland hitta en avskild plats där jag satte mig eller la mig ner för att låta skakningarna och rädslan skölja bort innan jag kunde ta min cykel och trampa hem.

Jag började undvika att möta folk.
Det var först när jag var mitt uppe i den jobbigaste delen av allt som jag insåg att något var fel.

2004-2005 vändes mitt liv upp och ner helt.


(forts. imorgon samma tid)


mamma
PUBLISHED: 2011-03-02, 06:32:17

Bra gumman..man måste ibland skriva av sej, för att kunna gå vidare i livet..ÄLSKAR DEJ !!


becca
PUBLISHED: 2011-03-02, 10:44:20 | URL: http://fotobex.blogg.se/

Men usch vad hemskt :O Är hemskt vad folk kan göra :(



Give a comment:

« NAME Save info?

« EMAIL (won´t publish)

« URL

Comment: